مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 21:202021-06-24سياسي

مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه تمدید شد


مهلت ارسال کتاب و پایان نامه های سطح 4 و دکتری حوزویان به دبیرخانه بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه 1400 تمدید شد.

- ایسنا/قم مهلت ارسال کتاب و پایان نامه های سطح 4 و دکتری حوزویان به دبیرخانه بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه 1400 تمدید شد.

دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، با توجه به اینکه ورود آثار حوزویان داخل و خارج کشور برای مشارکت در بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه همچنان ادامه دارد، مهلت ارسال آثار تا 15 تیرماه 1400 تمدید کرد.

همایش کتاب سال حوزه، به عنوان بزرگ ترین رویداد علمی فرهنگی حوزه های علمیه، فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده است.

این همایش اختصاص به حوزویان برادر و خواهر داخل و خارج کشور دارد و لازم است کتاب های ارسالی، برای اولین بار در سال 1399 به چاپ رسیده باشد.

پایان نامه های سطح 4 (دکتری) حوزویانی که طی سال 1399 در یکی از مراکز علمی پژوهشی حوزوی یا دانشگاهی دفاع شده باشد نیز بخش دیگر همایش کتاب سال حوزه است.

بر اساس آیین نامه این همایش، آثاری پذیرفته می شود که درزمینهٔ علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق یا ترجمه شده باشد.

پدیدآورندگان آثار، برای شرکت در بیست و سومین دوره این همایش تا 15 تیرماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی همایش به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه تمدید شد