مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 21:152021-06-24سياسي

نقش بی بدیل اصناف ری در فراز و نشیب های انقلاب


اصناف شهرستان ری از دیرباز در فراز و نشیب های جامعه و انقلاب نقش بی بدیلی داشته اند همچنین همواره با ارتباط دوسویه با دستگاه های اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، محدودیت های بسیاری برای اصناف ایجاد شد اما در شرایط سخت اقتصادی نتوانستیم آن گونه که شایسته بود مشکلات این قشر را برطرف کنیم.

وی گفت: با وجود همه مشکلات همچنان شاهد همکاری خوب صنوف شهرستان ری بودیم و به دلیل همراهی خوب کسبه در تعطیلات کرونایی قدردان آن ها هستیم.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در مجموعه فرمانداری شهرستان ری تلاش های زیادی برای تغییر گروه بندی های شغلی برای فعالیت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفت و شاهد تغییراتی در نحوه فعالیت برخی مشاغل در دوران تعطیلات کرونایی بودیم.

توکلی افزود: مجموعه اتاق اصناف شهرستان ری به واسطه رویکرد جدید و تعامل با ادارات، موجب همکاری همه جانبه با دستگاه های حاکمیتی در زمینه رفع مشکلات و معضلات صنوف شده است.

وی تصریح کرد: اصناف جزو اقشار مهم کشور محسوب می شوند و برای پیشبرد اهداف در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأثیر بسزایی دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: اصناف شهرستان ری از دیرباز در فراز و نشیب های جامعه و انقلاب نقش بی بدیلی داشته اند همچنین همواره با ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل اصناف ری در فراز و نشیب های انقلاب

نقش بی بدیل اصناف ری در فراز و نشیب های انقلاب