مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:552021-06-24حوادث

خبری که به پایان نرسید و سرباز معلمی که زنگ کلاسش زود خورد!


در پی وقوع دو حادثه تلخ روزهای اخیر ـ واژگونی اتوبوس های حامل خبرنگاران و همچنین تصادف اتوبوس حامل سربازان ـ که در نهایت به جان باختن دو خبرنگار و پنج نفر از سرباز معلمان منجر شد، - یادداشت یکی از معاونان صداوسیما در پی حوادث تلخ 2 روز اخیر خبری که به پایان نرسید و سرباز معلمی که زنگ کلاسش زود خورد! انتقال پیکر مهشاد کریمی و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس به فرودگاه مهرآباد در پی وقوع دو حادثه تلخ روزهای اخیر ـ واژگونی اتوبوس های حامل خبرنگاران و همچنین تصادف اتوبوس حامل سربازان ـ که در نهایت به جان باختن دو خبرنگار و پنج نفر از سرباز معلمان منجر شد، علی دارابی ـ معاون سازمان صداوسیما در امور استان ها ـ در یادداشتی به واکاوی این حوادث پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور استان های صدا و سیما در ابتدای این نوشتار عنوان کرده است: خبرنگاری شغل سختی است، باید دغدغه دیگران را داشت اما فرصت این را هم به دست نیاورد که دغدغه مند خویشتن بود.

او در ادامه یادآور شده است: واژگونی اتوبوس اهالی مطبوعات و خبرگزاری ها در تور رسانه ای، حادثه دردناکی بود که در آن جمعی از پرتلاش ترین اقشار جامعه یعنی خبرنگاران مصدوم شدند و متاسفانه دو نفر از آنها در راه انجام رسالت حرفه ای خود جانشان را از دست دادند؛ جان باختن خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری که به پایان نرسید و سرباز معلمی که زنگ کلاسش زود خورد!

خبری که به پایان نرسید و سرباز معلمی که زنگ کلاسش زود خورد!