مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:052021-06-24سياسي

تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات به ایسنا و طرح چند پرسش


انجمن پیشکسوتان مطبوعات به خبرنگاران و مدیران ایسنا برای درگذشت مهشاد کریمی تسلیت گفت و در همین راستا چند پرسش را مطرح کرد.

- خبرنگاران بخش اجتماعی ایسنا پس از ورود پیکر مهشاد کریمی به فرودگاه انجمن پیشکسوتان مطبوعات به خبرنگاران و مدیران ایسنا برای درگذشت مهشاد کریمی تسلیت گفت و در همین راستا چند پرسش را مطرح کرد.

در متن پیام تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات که به ایسنا ارسال شده آمده است: خبر تلخ و اندوهبار درگذشت مظلومانه خانم مهشاد کریمی خبر نگار سخت کوش، پرتلاش و وظیفه شناس حوزه محیط زیست در آن خبرگزاری دل های اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات را سوزاند.

انجمن پیشکسوتان مطبوعات ضمن عرض تسلیت به خبرنگاران کارکنان و مدیران خبرگزاری ایسنا و جامعه رسانه ای کشور برای روح بزرگ این خبرنگار ارزشمند طلب آمرزش می کند و برای خانواده مهشاد کریمی آرزوی صبوری دارد.

در ادامه این پیام همچنین با عنوان اتوبوس مرگ، قربانگاه خبرنگاران آمده است: یک بار دیگر بی برنامه گی، ناآگاهی مدیران و ندانم کاری مسئولان جان دو خبرنگار سخت کوش را مظلومانه گرفت و 21 خبرنگار حوزه محیط زیست را به خاک و خون کشاند.

همکاران رسانه ای جوان و پرتلاش مان خانم ها مهشاد کریمی از خبرگزاری ایسنا و ریحانه یاسمنی از خبرگزاری ایرنا که همراه 21 خبرنگار حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات به ایسنا و طرح چند پرسش

تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات به ایسنا و طرح چند پرسش