مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 18:352021-06-24سياسي

مرگ تلخ 2 خبرنگار ماحصل تکلیف نانوشته مدیران!


اهمیت نقش رسانه برای برخی مسؤولان دستگاه های مختلف آنچنان که باید شناخته شده نیست تا جایی که رسالت رسانه را تا حد روابط عمومی دستگاه خود نزول داده و در برابر نقد هم دست به شکایت و تهدید می برند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: خبرنگاری شغل جذابی است و زندگی ات هر روز متفاوت از روز دیگر است و هر روز با اتفاقات و ماجرای جدید مواجه می شوی.

اما جذابیت خبرنگاری فقط به این ماجراجویی های جدید نیست بلکه احساس دوست داشتنی از مؤثر بودن است؛ خبرنگار چون محقق در میدان عمل جست وجو می کند، چشم می اندازد و بررسی می کند تا بتواند هم اطلاع رسانی درست داشته باشد و هم آنکه در جهت حل مشکل گامی بر دارد.

  اخبار و اطلاعاتی که روزمره از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها به گوش مردم می رسد، ماحصل تلاش خبرنگاران است و این روزها که فضای مجازی با دنیای انبوهی از پیام رسان و نرم افزار و شبکه های ارتباطی پا به میدان گذاشته است و دنیای اطرافمان پر از اخبار فیک و زرد و دروغین شده است، نقش و اهمیت رسانه و کار خبرنگاران بیش از پیش نمایان است.

  اما اهمیت نقش رسانه برای برخی مسؤولان دستگاه های مختلف آنچنان که باید شناخته شده نیست تا جایی که رسالت رسانه را تا حد روابط عمومی دستگاه خود نزول داده و در برابر نقد هم دست به شکایت و تهدید می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ 2 خبرنگار ماحصل تکلیف نانوشته مدیران!

مرگ تلخ 2 خبرنگار ماحصل تکلیف نانوشته مدیران!