مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 18:202021-06-24سياسي

سازندگان سازه های حاشیه شهر مشهد با رعایت شرایط فنی تخفیف می گیرند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: هیأت چهار نفره مربوط به خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی تخفیفاتی ویژه برای سازندگان ساخت وسازها در حاشیه شهر مشهد مشروط به رعایت شرایط فنی در نظر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید کمال الدین میرجعفریان در نشست هیأت خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی اظهار کرد: هیأت چهار نفره مربوط به خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی تخفیفاتی ویژه برای سازندگان ساخت وسازها در حاشیه شهر مشهد مشروط به رعایت شرایط فنی در نظر گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: این مصوبه جدید هیأت چهار نفره خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی به تدریج برای حاشیه نشینان سایر شهرهای خراسان رضوی نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مسکن نیز یک نوع تولید محسوب می شود که نیاز به حمایت و مانع زدایی از قوانین و مقررات برای رونق خود دارد.

میرجعفریان بیان کرد: 130 رشته شغلی به صنعت مسکن و ساختمان سازی وابسته هستند بنابراین نباید با هزینه تراشی مانع رونق این صنعت شد بلکه باید با حمایت و مقررات زدایی، انجام فعالیت را برای فعالان این رسته تسهیل و بستر سرمایه گذاری و تولید مسکن کیفی با هزینه کمتر را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان سازه های حاشیه شهر مشهد با رعایت شرایط فنی تخفیف می گیرند

سازندگان سازه های حاشیه شهر مشهد با رعایت شرایط فنی تخفیف می گیرند