مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:102021-06-24حوادث

تسلیت سازمان تاکسیرانی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، جان باختن دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را به جامعه خبری کشور و خانواده های این عزیزان تسلیت گفت.

- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، جان باختن دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را به جامعه خبری کشور و خانواده های این عزیزان تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، جان باختن دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را به جامعه خبری کشور و خانواده های این عزیزان تسلیت گفت.

متن پیام مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به این شرح است: درگذشت دو بانوی خبرنگار فعال و کوشا خبرگزاری های ایسنا و ایرنا، بسیار دردناک و غم انگیز و باعث شوک و بهت جامعه خبری شد.

اینجانب فراق این دو عزیز خانم ها مهشید کریمی و ریحانه یاسینی را به تمامی خبرنگاران، خانواده مرحومین و همکارانشان در خبرگزاری های ایسنا و ایرنا تسلیت عرض نموده از خداوند منان آمرزش و رحمت الهی برای درگذشتگان و سلامتی برای مصدومان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سازمان تاکسیرانی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

تسلیت سازمان تاکسیرانی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا