مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:502021-06-24سياسي

حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود


همه ابعاد از جمله سلامتی و ایمنی اتوبوس، نقص فنی احتمالی، نحوه تدارک خودرو برای جابجایی خبرنگاران، صورت وضعیت مسافران و مسیر انتخاب شده برای تردد در دستور بررسی است.

- حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود همه ابعاد از جمله سلامتی و ایمنی اتوبوس، نقص فنی احتمالی، نحوه تدارک خودرو برای جابجایی خبرنگاران، صورت وضعیت مسافران و مسیر انتخاب شده برای تردد در دستور بررسی است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضاییه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی متعاقب دستور ریاست قوه قضاییه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران ملاقات کرد و به رییس دانشگاه علوم پزشکی استان دستورات لازم در خصوص روند درمان و اقدامات سریع و عاجل جهت مداوای مصدومین را صادر نمود.

عتباتی با تک تک مصدومین این حادثه دیدار و حال آنها را جویا شد و از روند سریع مداوای آنها اطمینان حاصل کرد.

وی در گفت وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه تصریح کرد: فعلا از نظر افسر کاردان فنی تصادفات، بی احتیاطی راننده و عدم کنترل وسیله نقلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود

حادثه اتوبوس خبرنگاران/ دادگستری: چنانچه قصور مسئولان احراز شود، برخورد می شود