مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-24سياسي

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست


استاندار یزد بر لزوم اهتمام بخش خصوصی به حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم.

- ایسنا/یزد استاندار یزد بر لزوم اهتمام بخش خصوصی به حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا پیشنهادات سازمان محیط زیست و اقدامات مربوط به بهبود وضعیت محیط بانان و محیط زیست را پذیرا باشیم.

محمدعلی طالبی در نشستی که امروز با محیط بانان در محل استانداری یزد داشت، ضمن تسلیت درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست کشور، از تلاش بی قفه محیط بانان تقدیر کرد و گفت: محیط بانی شغلی بسیار سنگین و مسئولیت حساس و مهمی در استان یزد با تنوع زیستی است.

وی با بیان این که حجم کار و نوع مسئولیت محیط بانی در استان در چارچوب مسئولیت های محیط زیست حساس کرده است، گفت: محیط بان در جای جای استان مشغول به فعالیت های گسترده ای هستند.

استاندار با بیان این که گستردگی فعالیت محیط بانی در یزد نشان از فعالیت های سنگین این بخش دارد، گفت: استاندارد محیط بانی در دنیا 1000 هکتار به ازای هر محیط بان است اما این گستره به ازای هر محیط بان در استان یزد 19 هزار هکتار است که نشان سنگینی فعالیت هایشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست

لزوم اهتمام بخش خصوصی به محیط زیست