مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-24سياسي

اصل ولایت فقیه تضمین کننده نظام در 4 دهه گذشته بوده است


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قوانین اساسی مترقی در جهان، گفت: اصل ولایت فقیه بعد از چهار دهه به حق، - ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قوانین اساسی مترقی در جهان، گفت: اصل ولایت فقیه بعد از چهار دهه به حق، تضمین کننده نظام و جلوگیری از انحرافات آن بوده است.

محمدرضا حبیبی امروز (پنجشنبه_3تیرماه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان، با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: باید تا جایی که امکان دارد زحمات این شهید بزرگوار را برای نسل جوان بازگو کنیم.

به فرموده مقام معظم رهبری، بهترین و بالاترین هدیه امام (ره) جمهوری اسلامی است، و زحمات و تلاش های شاگردان امام راحل به ویژه شهید بهشتی نقش بی بدیلی در ثبات نظام دارد.

وی افزود: موضع گیری های این مرد بزرگ در کتاب های مختلف جمع آوری شده، اما اگر می خواهید آینده نگری این مرد بزرگ را بدانید به مجموعه مذاکرات مجلس خبرگان قانون اساسی در دوره اول به ویژه تصویب اصل ولایت فقیه مراجعه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل ولایت فقیه تضمین کننده نظام در 4 دهه گذشته بوده است

اصل ولایت فقیه تضمین کننده نظام در 4 دهه گذشته بوده است