مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-24سياسي

قانون شورای حل اختلاف آخرین مراحل اصلاحی را در مجلس می گذراند


لایحه تثبیت قانون شورای حل اختلاف و تعیین تکلیف شاغلین کادر دفتری این شورا، آخرین مراحل اصلاحی خود را در مجلس شورای اسلامی می گذراند.

- ساوه- معاون قضایی قوه قضاییه گفت: لایحه تثبیت قانون شورای حل اختلاف و تعیین تکلیف شاغلین کادر دفتری این شورا، آخرین مراحل اصلاحی خود را در مجلس شورای اسلامی می گذراند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام حکمت علی مظفری ظهر پنج شنبه در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوه قضاییه در بین دستگاه های اجرایی کشور از جمله پیشروترین دستگاه ها در حوزه استفاده از فناوری نوین است و از سال 1385 فرآیند استفاده از فناوری نوین در دستگاه قضایی آغاز شده و خوشبختانه به توفیقات مهمی دست یافته است.

وی ادامه داد: دادرسی الکترونیکی را از خدمات مهم دستگاه قضایی است و علاوه بر هزینه مالی مشکلات و موانع بسیاری در حوزه دادرسی در کشور وجود داشت که از سال گذشته فرآیند دادرسی الکترونیکی در کشور آغاز شد و هم اکنون بیش از 100 نقطه از کشور به سیستم دادرسی الکترونیکی متصل و بخش قابل توجهی از زیرساخت های این حوزه در کشور فراهم شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ادامه داد: در استان مرکزی نیز تاکنون بیش از 10 هزار پرونده به صورت دادرسی الکترونیکی ثبت شده و بدون استفاده حتی از یک برگ کاغذ فرآیند داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شورای حل اختلاف آخرین مراحل اصلاحی را در مجلس می گذراند

قانون شورای حل اختلاف آخرین مراحل اصلاحی را در مجلس می گذراند