مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-24سياسي

آیین گلباران مزار شهدا ورامین برگزار شد


آیین گلباران مزار شهدا ورامین همزمان با هفته قوه قضاییه برگزار شد.

- ، آیین گلباران مزار شهدا ورامین روز پنجشنبه و همزمان با هفته قوه قضاییه و با حضور میرزاخانی، رییس دادگستری، شمس دادستان، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین و جمعی از کارکنان مجموعه قضایی این شهرستان حضور داشتند.

رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: کارکنان دستگاه قضا ادامه دهنده راه و روش شهید بهشتی و یاران ایشان هستند و در این راه هر چقدر تلاش ما باعث خوشحالی مردم گردد مصداق چشاندن طعم ناب اسلام محمدی است که مردم از آن بهره مند می گردند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با تقدیر از حضور مسئولان قضایی در آیین تجدید میثاق با شهدا افزود: اگر شهدا و ایثارگری آنها نبود ما نیز اکنون در این کسوت و مقام نبودیم و باید در همه مراحل زندگی از شهدا استمداد بطلبیم.

وی دشمن شناسی و اهداف آنها در خصوص نابودی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: شرایط اکنون حساس است دشمنان بسیاری از خارج و داخل داریم، دشمن بیدار است و در حال فعالیت است، و نمونه آن فعالیت آنها در خصوص حمله به مراکز حساس ما است که باید در این خصوص بیشتر دقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گلباران مزار شهدا ورامین برگزار شد

آیین گلباران مزار شهدا ورامین برگزار شد