مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-24سياسي

5 میلیون دانش آموز ایرانی از نظر سلامت روانی مشکل دارند


از 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور، پنج میلیون دانش آموز از نظر سلامت روانی مشکل دارند و باید ردیف اعتباری ویژه ای برای آنان در نظر گرفته می شد.

- از 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور، پنج میلیون دانش آموز از نظر سلامت روانی مشکل دارند و باید ردیف اعتباری ویژه ای برای آنان در نظر گرفته می شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 1400 برای همه اقشار آسیب پذیر اجتماعی از زندانیان و خانواده های آنان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ردیف اعتباری در نظر گرفت و حتی ردیف اعتباری برای سلامت روان دانش آموزان هم تعریف شد چون از 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور، پنج میلیون دانش آموز از نظر سلامت روانی مشکل دارند و باید ردیف اعتباری ویژه ای برای آنان در نظر گرفته می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهدی عیسی زاده افزود: زمان پیگیری برای لحاظ کردن ردیف اعتباری ویژه حاشیه نشینان در بودجه سال آینده از هم اکنون تا مهرماه است تا کمیسیون اجتماعی از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور آن را مطرح و پیگیری کند.

وی تاکید کرد: لازم است مشکلات شهر مشهد طی بازه زمانی پنج تا 10 سال سرشماری و در قالب دفترچه ای به کمیسیون اجتماعی مجلس ارسال شود تا بتوان ردیف اعتباری برای آنها در بودجه سال 1401 در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون دانش آموز ایرانی از نظر سلامت روانی مشکل دارند

5 میلیون دانش آموز ایرانی از نظر سلامت روانی مشکل دارند