مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-24سياسي

صدور سند برای 10 میلیون مترمربع از اراضی دولتی کرمانشاه محقق شد


بازرس کل قضایی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح کاداستر صدور سند برای 10 میلیون مترمربع از اراضی دولتی این استان محقق شد.

- ، محمد جهانیان بعد از امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، سازمان بازرسی را یکی از مهمترین سازمان های نظارتی کشور دانست و اظهار کرد: این سازمان زیر نظر قوه قضاییه وظیفه خطیر نظارت بر حسن اجرای قوانین و عملکرد دستگاه ها، تاکید بر خودکنترلی دستگاه های اجرایی با رویکرد پیشگیرانه و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی استان ها بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت می کند، افزود: برنامه های بازرسی این سازمان در کرمانشاه به صورت مستمر، فوق العاده و موردی به صورت هدفمند و منظم برای اصلاح امور و اقدامات پیشگیرانه انجام می شود.

بازرس کل قضایی استان کرمانشاه با تاکید بر اصل قانون مداری بیان کرد: هیچکس حق ندارد خارج از چارچوب قوانین عمل کند، نظارت های این سازمان با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی بر عملکردها و فعالیت های آن ها صورت می گیرد.

جهانیان به ابلاغ سند تحول قضایی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این سند یک برنامه منسجم، پایدار، عملیاتی و علمی است و مأموریت های سازمان بازرسی در این سند به شکل یک برنامه مستمر و در یک پروسه زمانبندی شده تدوین و مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای 10 میلیون مترمربع از اراضی دولتی کرمانشاه محقق شد

صدور سند برای 10 میلیون مترمربع از اراضی دولتی کرمانشاه محقق شد