مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-24بين الملل

برخی عوامل مرتبط با ترور سردار سلیمانی لو رفتند


یک مترجم زن آمریکایی به نام «مریم طه تامپسون» که با پنتاگون کار می کرد و ادعا شده که به دادن اطلاعات به یک فرد مرتبط با جنبش حزب الله لبنان اعتراف کرده ، - یک مترجم زن آمریکایی به نام مریم طه تامپسون که با پنتاگون کار می کرد و ادعا شده که به دادن اطلاعات به یک فرد مرتبط با جنبش حزب الله لبنان اعتراف کرده ، به 23 سال زندان محکوم شد؛ وی اسامی شماری از خبرچینان ارتش آمریکا در عراق را پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی، به یک فرد مرتبط با حزب الله لبنان لو داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع خبری ادعا کردند، یک مترجم آمریکایی به جرم افشای نام خبرچینان ارتش آمریکا در عراق مرتبط با پرونده ترور سردار شهید سلیمانی به 23 سال زندان محکوم شد.

یک دادگاه در ایالات متحده آمریکا، یک مترجم زن آمریکایی به نام مریم طه تامپسون را که با پنتاگون کار می کرد و ادعا شده که به دادن اطلاعات به یک فرد مرتبط با جنبش حزب الله لبنان اعتراف کرده ، به 23 سال زندان محکوم کرد.

بنا بر گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت دادگستری آمریکا، این مترجم گفته، اسامی شماری از خبرچینان ارتش آمریکا در عراق را پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی، به یک فرد مرتبط با حزب الله لبنان لو داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی عوامل مرتبط با ترور سردار سلیمانی لو رفتند

برخی عوامل مرتبط با ترور سردار سلیمانی لو رفتند