مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-24ورزشي

داورزنی عذرخواهی کرد/ رییس فدراسیون والیبال: آلکنو پاسخگو خواهد بود


به خاطر اتفاقات رخ داده و نتایج از همه مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم که تلاش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم.

- داورزنی عذرخواهی کرد/ رییس فدراسیون والیبال: آلکنو پاسخگو خواهد بود رییس فدراسیون والیبال کشور گفت:به خاطر اتفاقات رخ داده و نتایج از همه مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم که تلاش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم.

جی پلاس، محمدرضا داورزنی در خصوص نتایج تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: قبل از هر چیز احترام می گذارم به احساسات پاک مردم شریف ایران نسبت به والیبال.

وی افزود: استراتژی که فدراسیون برای حضور در المپیک به کار برد، برای این بود که بتواند به یک ترکیب مناسب برسد و باعث شود که مردم از تیم ملی خود در مسابقات لیگ ملت ها بازی خوب ببینند اما متاسفانه از عهده این کار بر نیامدیم.

من از همه مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم که تلاش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم تا نقاط ضعفی که مردم در جریان مسابقات لیگ جهانی شاهدش بودند را برطرف کنیم.

رییس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد:صحبت های همه کارشناسان را که دلسوزانه برای تیم بحث می کردند را شنیدم.

قطعا این نیست که آلکنو دور از دسترس باشد چون تمام نکات به او منتقل خواهد شد و پاسخگوی تصمیمات و اقداماتی که در مسابقات انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی عذرخواهی کرد/ رییس فدراسیون والیبال: آلکنو پاسخگو خواهد بود

داورزنی عذرخواهی کرد/ رییس فدراسیون والیبال: آلکنو پاسخگو خواهد بود