مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-24سياسي

تجدید میثاق مسؤولان قضایی فارس با شهدا و رهبر معظم انقلاب


همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان فارس در رأس هیأت عالی قضایی، با حضور در گلزار شهدا و گلباران قبورآن لاله های عاشق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در معمار دستگاه قضایی کشور و شهدای هفت تیر دوباره با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کنیم گفت: عظمت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون خاطرنشان کرد: شهدای ما زنده هستند و در همه لحظات حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و هستند و این ما هستیم که امروز نیازمند شفاعت شهداء نزد خداوند متعال هستیم البته مشروط براین که در راه آن ها قدم برداریم.

وی با بیان این که همه وامدار خون شهداء هستیم گفت: همه مسئولین در بخش های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت سنگین و خطیری برعهده دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانتی است که شهداء به ما سپرده اند.

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: شهدا زندگان واقعی و عندربهم یرزقون هستند چرا که به فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق مسؤولان قضایی فارس با شهدا و رهبر معظم انقلاب

تجدید میثاق مسؤولان قضایی فارس با شهدا و رهبر معظم انقلاب