مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-24سياسي

قضات آسیب های اجتماعی را به مسئولان گوشزد کنند


قضات آسیب های اجتماعی و آمار وقوع جرایم را به مسئولان گوشزد کنند تا بتوان با آسیب شناسی و بررسی دقیق این آسیب ها از تشکیل پرونده های قضایی پیشگیری کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون قضایی قوه قضاییه گفت: قضات آسیب های اجتماعی و آمار وقوع جرایم را به مسئولان گوشزد کنند تا بتوان با آسیب شناسی و بررسی دقیق این آسیب ها از تشکیل پرونده های قضایی پیشگیری کرد.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری پنج شنبه سوم تیرماه در دیدار با امام جمعه شهرستان ساوه و ائمه جمعه شهرهای نوبران، غرق آباد و آوه که با حضور رییس دادگستری و کارکنان قضایی این شهرستان در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: استقلال دستگاه قضایی و قضات از اهمیت بسزایی برخوردار است و اگر قاضی مستقل نباشد در تصمیم گیری اختلال و اشتباه بوجود می آید.

وی بیان کرد: استقلال بدین معنی است که قاضی با توجه به همه جوانب به ویژه در حوزه کیفری و جزایی خردمندانه تصمیم گیری کند و با بهره گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان اقدام به صدور رای کند.

حجت الاسلام مظفری در ادامه بر حضور قضات و کارکنان قضایی در بین مردم تاکید کرد و افزود: حضور قضات و مسئولان قضایی در جامعه موجب می شود که آحاد مختلف مردم احساس کرامت کنند و بررسی میدانی مشکلات باعث می شود که مردم احساس نزدیکی به مسئولان کرده و مشکلات خود را مطرح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات آسیب های اجتماعی را به مسئولان گوشزد کنند

قضات آسیب های اجتماعی را به مسئولان گوشزد کنند