مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-24اقتصادي

بناهای تاریخیِ قابل واگذاری در کرمان بررسی شد


مدیرعامل و رییس هئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور از بناهای تاریخی قابل واگذاری و واگذار شده در شهر کرمان بازدید کرد.

- در بازدید مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی؛ بناهای تاریخیِ قابل واگذاری در کرمان بررسی شد ایسنا/کرمان مدیرعامل و رییس هئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور از بناهای تاریخی قابل واگذاری و واگذار شده در شهر کرمان بازدید کرد.

هادی میرزایی امروز سوم تیرماه در راستای بررسی بناهای تاریخی قابل واگذاری و همچنین شناسایی زمینه های لازم برای حمایت از صنایع دستی استان به کرمان سفر کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدید از خانه امینیان اولین هدف سفر سه روزه میرزایی به کرمان بود؛ گفتنی است این بنا متعلق به دوره قاجاریه بوده که مرمت و احیای آن توسط بخش خصوصی از سال 97 آغاز شد و در مهرماه امسال در قالب بوتیک هتل به بهره برداری می رسد.

بر پایه این گزارش، تاکنون برای احیای خانه امینیان دو میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن به حدود دو میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی ضمن تاکید بر تسریع اجرای پروژه خانه امینیان گفت: اصالت بناها در احیاء باید حتما حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناهای تاریخیِ قابل واگذاری در کرمان بررسی شد

بناهای تاریخیِ قابل واگذاری در کرمان بررسی شد