مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-24پزشكي

80 بیمار دیگر به شمار مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 80 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شد.

- فرزین رضاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: 80 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 247 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: 147 بیمار در سنندج، 16 نفر در سقز، 26 نفر در مریوان، 11 نفر در قروه، 5 نفر در بیجار، 20  نفر در کامیاران، 6 نفر در دیواندره، 12 نفر در بانه و 4 بیمار کرونایی در دهگلان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: وضعیت 33 بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم و در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

 رضاعی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون یک هزار و 363 نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 بیمار دیگر به شمار مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد

80 بیمار دیگر به شمار مبتلایان به کرونا در کردستان اضافه شد