مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-24سياسي

عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است


عظمت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و ما نیازمند شفاعت شهداء نزد خداوند متعالیم البته مشروط براین که در راه آن ها قدم برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه در حاشیه مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در دارالرحمه شیراز برگزاری این آیین معنوی را تجدید میثاق دوباره با رهبری و شهدا خواند.

وی با بیان اینکه امروز مجموعه قضایی استان فارس در کنار یکدیگر در مضجع شریف شهدا گرد هم آمده ایم تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور و شهدای 7 تیر دوباره با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کنیم گفت: عظمت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون که می فرماید: (وگمان مکنید که شهدا مرده اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند) خاطر نشان کرد: شهدای ما زنده هستند و درهمه لحظات حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و هستند و این ماییم که امروز نیازمند شفاعت شهدا نزد خداوند متعال هستیم البته مشروط براین که در راه آنها قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است

عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است