مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-24سياسي

تحقق طرح جوانی جمعیت به پیشران های اقتصادی نیاز دارد


رییس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: در موضوع جوانی جمعیت ما به پیشران های اقتصادی نیاز داریم، لذا قانون تسهیل ازدواج باید اجرا شود، - فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در عنوان کرد: ما برای این که بتوانیم در مجلس شورای اسلامی مسئلهٔ جمعیت را به شکل یک رشد متوازن داشته باشیم و عدالت را در خانواده ها برای فرزندخواهی و فرزندپروری ایجاد کنیم چند کار باید انجام دهیم که نخستین کار بحث تشکیل کمیسیون جمعیت و خانواده خواهد بود.

محمدبیگی اظهار کرد: دومین کار این است که هر کدام از ما در هر کمیسیونی که هستیم از منظر خانواده محوری و جمعیت محوری به لوایح و طرح ها و مصوبات نگاه کنیم و سومین مسئله نیز استفاده از عوامل پیشران است.

این مسؤول اضافه کرد: ما به پیشران های اقتصادی نیاز داریم، قانون تسهیل ازدواج باید اجرا شود، صندوق ازدواج جوانان باید تشکیل شود، ساخت مسکن جوانان باید مجدداً به صورت انبوه فعال شود و نیز ایجاد اشتغال به عنوان یک پیشران برای تشکیل خانواده و تصمیم گیری برای فرزندآوری باید مدنظر تمامی کمیسیون های مربوطه قرار گیرد.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: ما باید برای دولت تعیین تکلیف کنیم تا روی ریل افزایش رشد جمعیت قدم بردارد، زیرا دولتی پایدار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق طرح جوانی جمعیت به پیشران های اقتصادی نیاز دارد

تحقق طرح جوانی جمعیت به پیشران های اقتصادی نیاز دارد