مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-24سياسي

ممانعت دادگستری آذربایجان شرقی از بیکاری 1600 کارگر


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دادگستری استان در دو سال گذشته با پیگیری اسناد مربوط به اقتصاد مقاومتی، مانع از بیکار شدن 1600 نفر در استان شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دادگستری استان در دو سال گذشته با پیگیری اسناد مربوط به اقتصاد مقاومتی، مانع از بیکار شدن 1600 نفر در استان شده است.

موسی خلیل اللهی در نشستی با صنعتگران آذربایجان شرقی به مناسبت هفته قوه قضاییه در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی استان، گفت: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید و مانع زدایی از بخش تولید، یکی از اولویت های محوری دستگاه قضایی است و دادگستری آذربایجان شرقی نیز بر همین اساس جلسات منظم و مستمری را طی سال های اخیر برگزار کرده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس، تاکنون 170 فقره درخواست کمک از سوی کارخانه ها و واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی استان به دادگستری ارسال شده است که برای بررسی مشکلات این تعداد واحد 41 جلسه تخصصی برگزار شده و بر اساس نوع درخواست ها تاکنون 600 فقره مکاتبه و نامه نگاری با سازمان های مختلف برای حل مشکالات مزبور به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: 124 مورد کمک به کارخانه های مشکل دار، 56 مورد کمک برای تقسیط بدهی های معوق واحدهای تولیدی با بانک های عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت دادگستری آذربایجان شرقی از بیکاری 1600 کارگر

ممانعت دادگستری آذربایجان شرقی از بیکاری 1600 کارگر