مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:402021-06-24بين الملل

درخواست ضد ایرانی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از آمریکا


رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سفر ضدایرانی خود به واشنگتن از مقام های این کشور خواست تا به جای بازگشت به برجام از روش های جایگزین برای مقابله با ایران استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنا به گفته مقام های نظامی رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) در جریان دیدار با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و دیگر مقام های ارشد دفاعی این کشور بار دیگر در ادامه تلاش های مقام های رژیم صهیونیستی به شدت از بازگشت دولت جو بایدن به برجام انتقاد کرد.

بنا بر گزارش روزنامه تایمز اسراییل ، کوخاوی در جریان دیدار خود با تأکید بر نقص های توافق هسته ای فعلی ، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا شرکای آمریکایی خود را ترغیب کند تا از روش های جایگزین برای مقابله با هسته ای شدن ایران استفاده کنند.

طبق این گزارش، برت مک گورک هماهنگ کننده امور مربوط به غرب آسیا و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا و کارا آبرکرامبی دستیار ویژه رییس جمهور آمریکا نیز در نشست سالیوان با کوخاوی در واشنگتن شرکت داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در خصوص نشست کوخاوی با مقام های آمریکایی اعلام کرد: رییس ستادکل ارتش در تمام مدت نشست های خود، راههای احتمالی برای جلوگیری از دستیابی ایران به توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ضد ایرانی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از آمریکا

درخواست ضد ایرانی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از آمریکا