مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-24سياسي

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی/فعالیت پایگاه اهداء خون امام رضای مشهد در روز جمعه


روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اعلام کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی ار فعالیت پایگاه اهداء خون امام رضای مشهد در روز جمعه، - ایسنا/خراسان رضوی روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اعلام کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی ار فعالیت پایگاه اهداء خون امام رضای مشهد در روز جمعه، 4 تیرماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که نیاز به خون همیشگی و مدت زمان نگهداری فراورده های خونی محدود است، از داوطلبان مستمر درخواست می شود تا اهداء خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص نکنند و در طول ایام سال این معروف پسندیده را در فعالیت های روزمره و اجتماعی خویش لحاظ کنند.

همچنین روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است به دلیل کمبود منابع مختلف درپایگاه ها موفق به اهداء خون نشده یا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند، از مراجعان درخواست کرده مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی یاری کنند.

گفتنی است؛ پایگاه اهداء خون امام رضا(ع ) واقع در میدان شریعتی(تقی اباد)، ابتدای خیابان دانشگاه فردا و در نوبت صبح ازساعت 8:30 الی 13 آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهداء خون خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی/فعالیت پایگاه اهداء خون امام رضای مشهد در روز جمعه

کاهش ذخایر خونی خراسان رضوی/فعالیت پایگاه اهداء خون امام رضای مشهد در روز جمعه