مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-24اجتماعي

توجه ویژه فرمانده ناجا به سرباز مجروح مرزبانی


معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به مجروحیت سرباز وظیفه مرزبانی در استان کردستان، گفت: با مساعدت فرمانده نیروی انتظامی و در اقدامی سریع، - هواپیمای ناجا به شهر سنندج اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی باشد، مرزبانان نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی در بدترین شرایط جوی (گرما و سرما) با رشادت و از خودگذشتگی امنیت پایدار را حفاظت می کنند که در این راستا یکی از کارکنان وظیفه در نقطه صفر مرزی بانه حین کنترل و پایش نوار مرزی دچار مجروحیت می گردد.

سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه مرزبان مجروح توسط همرزمانش به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل گردید، تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمی وظیفه مجروح، با پیگیری فرمانده مرزبانی ناجا و مساعدت فرمانده ناجا که پدری مهربان برای فرزندانش در مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بخشی از سرمایه ملی کشور می داند، سریعاً هواپیمای نیروی انتظامی را به شهر سنندج اعزام و فرد مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا انتقال دادند.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه عباس خزایی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا تهران تحت درمان و مداوا می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه فرمانده ناجا به سرباز مجروح مرزبانی

توجه ویژه فرمانده ناجا به سرباز مجروح مرزبانی