مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-24سياسي

تقدیر دادستان کشور از مدیرعامل سایپا برای خروج پراید از خط تولید


قوه قضاییه در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تمام ظرفیت خود از صنایع و تولیدکنندگان داخلی حمایت و تاکنون توانسته مشکل 2هزار واحد صنعتی را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از سایپا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در بازدید از گروه خودروسازی سایپا و فعالیت های توسعه ای که در این مجموعه انجام می شود، اظهار داشت: سایپا، مجموعه ای فعال و پویا است که می تواند با تکیه بر توان مهندسان و کارگران خود، بخش قابل توجهی از نیاز کشور به خودرو را پاسخ بدهد.

وی با بیان اینکه بازدید از گروه خودروسازی سایپا در هفته قوه قضاییه با دو هدف انجام شد، افزود: نخستین هدف بیان خسته نباشید به کارگران و مهندسان این مجموعه خودروساز است و دومین هدف آن شنیدن چالش هایی است که سایپا در مباحث حقوقی و قضایی دارد و از موانع تولید در این گروه است.

منتظری تصریح کرد: قوه قضاییه حامی تمام صنایع کشور است و برای رفع مشکلات و پشتیبانی از آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در دو سال اخیر توانسته ایم مشکل بیش از دو هزار مرکز صنعتی را رفع کنیم و برای ادامه این روند آمادگی لازم را داریم، تصریح کرد: هر صنعت و تولیدی که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند، قوه قضاییه از آن حمایت می کند تا فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دادستان کشور از مدیرعامل سایپا برای خروج پراید از خط تولید

تقدیر دادستان کشور از مدیرعامل سایپا برای خروج پراید از خط تولید