مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24سياسي

بازگشایی کتابخانه های عمومی در مناطق نارنجی کرونا/ظرفیت محدود است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان از بازگشایی سالن های مطالعه در وضعیت نارنجی خبر داد و گفت: طبق بخشنامه ارسالی برخی از فعالیت های فرهنگی و جلسات ادبی در فضای کتابخانه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حداکثر ظرفیت 20 نفر برگزار خواهد شد.

- هادی آشتیانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص انتقال رسته کتابخانه های عمومی از گروه 3 به گروه 2 شغلی، نسبت به تغییر ایجاد شده در نحوه فعالیت کتابخانه ها اظهار داشت: بر این اساس سالن های مطالعه کتابخانه های عمومی که پیشتر در وضعیت نارنجی بسته بودند از شنبه 5 تیرماه بازگشایی و با 30 درصد ظرفیت فعال خواهند بود.

وی در ادامه افزود: بخش کودک کتابخانه ها نیز برای امانت کتاب به کودکان فعال و برنامه های فرهنگی ویژه این گروه سنی با حضور 30 درصد ظرفیت (به مدت یک ساعت)  قابل اجرا خواهد بود.

آشتیانی به نحوه فعالیت بخش نابینایان و کتابخانه های سیار نیز اشاره کرد و بیان کرد: بخش نابینایان و کتابخانه های سیار در وضعیت نارنجی به تناوب شرایط، به مراجعین ارائه خدمت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه های عمومی در مناطق نارنجی کرونا/ظرفیت محدود است

بازگشایی کتابخانه های عمومی در مناطق نارنجی کرونا/ظرفیت محدود است