مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-24سياسي

وضعیت واکسیناسیون کرونا در زنجان چگونه است؟


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: استان زنجان در خصوص پایگاه ها تجمیعی واکسیناسیون و تیم های مستقر در آنان رتبه چهارم کشور را دارد.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: استان زنجان در خصوص پایگاه ها تجمیعی واکسیناسیون و تیم های مستقر در آنان رتبه چهارم کشور را دارد.

محمدرضا صایینی صبح امروز (سوم تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه هنوز سه مرکز تجمعی واکسیناسیون در استان زنجان عملیاتی نشده است، اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون تشکیل شده هنوز ظرفیت آن تکمیل نشده و موفق به راه اندازی مرکز دوم خودرویی واکسیناسیون نشده ایم.

وی در رابطه با وضعیت بهره برداری از پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، افزود: 707 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون تا 24 خردادماه در کشور فعالیت دارند که استان زنجان با 23 پایگاه واکسیناسیون در جایگاه یازدهم کشور قرار دارد.

این مسئول در رابطه با تعداد تیم های مستقر در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون، تصریح کرد: 2836 تیم در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کشور در تاریخ 23 خردادماه مستقر هستند که استان زنجان با 140 تیم عملیاتی در مراکز واکسیناسیون در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت واکسیناسیون کرونا در زنجان چگونه است؟

وضعیت واکسیناسیون کرونا در زنجان چگونه است؟