مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-24سياسي

236 رشته محل جدید در مقاطع مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد می شود


مدیرکل دفتر آمایش و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد: دفتر گسترش آموزش عالی با ایجاد 236 رشته محل جدید درمقاطع مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای موافقت کرد.

- ، سید محسن حسینی مقدم با اشاره به اخذ مجوز 236 رشته محل جدید گفت: در ادامه ساماندهی رشته ها، در سال 1400 به منظور افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی کشور، در سه دوره کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مطابق بند ب ماده 65 برنامه ششم توسعه، ایجاد رشته های جدید در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استناد به مطالعات موجود در مورد مزیت های استانی و منطقه ای و نیازسنجی و تحلیل پذیرش دانشجو در سال های گذشته، پیشنهاد ایجاد 116 رشته محل جدید در دوره کاردانی و 120 رشته محل جدید در دوره کارشناسی ناپیوسته تهیه و برای صدور مجوز اجرا به دفتر گسترش وزارت عتف ارسال شد که با عنایت ویژه وزارت عتف برای همه رشته محل های پیشنهادی مجوز پذیرش دانشجو صادر و برای اجرا به دانشکده / آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر آمایش و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای افزود: 66 رشته محل کارشناسی پیوسته جدید نیز تهیه و به وزارت علوم ارسال شده است که به محض صدور مجوز برای اجرا به دانشکده / آموزشکده ها ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

236 رشته محل جدید در مقاطع مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد می شود

236 رشته محل جدید در مقاطع مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد می شود