مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-24سياسي

انتخاب آیت الله رییسی ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم است


نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: انتخاب آیت الله رییسی ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم ایران است که با بصیرت خود در انتخابات شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در دیدار با جمع های دانش آموزان دختر و پسر استان فارس، ضمن تبریک ایام دهه کرامت به برشمردن نکات مهمی پیرامون استفاده اکمل از حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی و ارج نهادن مقام شاهچراغ (ع) پرداخت.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه ضمن ابراز خرسندی از دیدار دانش آموزان با ذکر مثال هایی اتحادیه استان فارس را مبدأ بسیاری از حرکات و فعالیت های انجمنی در کشور دانست و بر ادامه قدرتمند و به دور از حواشی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با توجه به حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران در روز 28 خرداد این حرکت را برخاسته از بصیرت مردم عنوان کرده و مشارکت عمومی مردم را حلال بسیاری از مشکلات دانست.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، همچنین انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب را تبریک گفت و با اشاره به سابقه طولانی آشنایی خود با ایشان، این انتخاب مردم را ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب آیت الله رییسی ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم است

انتخاب آیت الله رییسی ناشی از بلوغ سیاسی و فکری مردم است