مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-24بين الملل

یک گور جمعی جدید از کودکان بومی در کانادا کشف شد


برگ تاریک دیگری از دموکراسی غربی این بار با کشف صدها گور بی نام و نشان جدید از کودکان بومی کانادا، به روی جهانیان گشوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تنها پس از گذشت چند هفته از انتشار خبر تکان دهنده کشف گور جمعی کودکان بومی در استان بریتیش کلمبیا کانادا، یکی از گروه های بومی این کشور از کشف هولناک و تکان دهنده دیگری از صدها گور جدید در محوطه یک مدرسه شبانه روزی سابق در استان ساسکاچوان این کشور خبر داد.

اتحادیه مستقل اقوام بومی در کانادا می گوید، تعداد این گورهای بی نام و نشان که به تازگی پیدا شده، دست کم تا امروز، بیشترین میزان در تاریخ کانادا محسوب می شود.

این اتحادیه می گوید در کنفرانس خبری که صبح پنجشنبه برگزار می شود؛ درباره کشف هولناک و تکان دهنده این گور جمعی که حاوی بقایای صدها جسد در محوطه مدرسه شبانه روزی سابق ماریوال ایندین در استان ساسکاچوان است؛ اطلاع رسانی خواهد کرد.

گفته می شود که این گور جمعی که اغلب اجساد موجود در آن متعلق به کودکان است، بسیار بزرگتر از موردی است که چندی پیش در بریتیش کلمبیا کشف شد و حاوی بقایای 215 کودک بومی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کشف گورهای جمعی از کودکان بومی یادآور فصل تاریک و شرم آوری از تاریخ کانادا محسوب می شود که طی آن، دولت این کشور کودکان اقوام بومی را در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گور جمعی جدید از کودکان بومی در کانادا کشف شد

یک گور جمعی جدید از کودکان بومی در کانادا کشف شد