مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-24سياسي

مختومه شدن بیش از 34 هزار پرونده در دادگاه های یاسوج


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت: سال 99 علاوه بر مختوم شدن پرونده های ورودی، بیش از هزار پرونده معوق سال قبل از آن نیز در دادگاه های یاسوج مختومه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اردوان عزیزی اظهار کرد: سال 99 علاوه برمختوم شدن پرونده های ورودی، بیش از هزار پرونده معوق سال قبل از آن نیز مختومه شد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر یاسوج گفت: 34 هزارو و 43 پرونده سال گذشته به 20 شعبه دادگاه عمومی و انقلاب شهر یاسوج وارد شده که همه آن ها مختومه شدند.

اردوان عزیزی با بیان اینکه پرونده های مختومه پارسال 35 هزارو 414 بوده است افزود: هزار و 371 فقره پرونده مربوط به سال 98 بوده که با تلاش همکاران قضایی مختومه شدند.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان قضایی و دادگستری برای به حداقل رساندن مدت زمان پیگیری پرونده ها ادامه داد: اکنون در بعضی از شعب دادگاه های عمومی و انقلاب، پرونده مانده معوق در سال 1398 نداریم.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهر یاسوج پیگیری پرونده های مسن و معوق را از جمله برنامه های پیش روی قضات استان و یاسوج عنوان کرد.

عزیزی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع، حضور مردم در حوزه ریاست دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان همه روزه انجام می شود و روز خاصی برای پیگیری مشکلات و ملاقات مردم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه شدن بیش از 34 هزار پرونده در دادگاه های یاسوج

مختومه شدن بیش از 34 هزار پرونده در دادگاه های یاسوج