مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-24حوادث

اجازه تخریب عرصه های مرتعی و جنگلی جنوب کرمان را به هیچ کس نمی دهیم


فرمانده یگاه حفاظت منابع طبیعی جنوب استان کرمان ‍جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه در اراضی ملی را در راستای برخورد با تخریب کنندگان عرصه های مرتعی و جنگلی عنوان کرد.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگاه حفاظت منابع طبیعی جنوب استان کرمان ‍جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه در اراضی ملی را در راستای برخورد با تخریب کنندگان عرصه های مرتعی و جنگلی عنوان کرد.

سرهنگ خانباز امیرفضلی در گفت و گو با ایسنا از برخورد جدی با عاملان برداشت های بی رویه شن و ماسه در بخش ساردوییه خبرداد و گفت: طی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت در منطقه از برداشت غیرمجاز و بی رویه شن و ماسه که خسارات زیادی را به همراه دارد در منطقه سربیژن بخش ساردوییه شهرستان جیرفت جلوگیری به عمل آمد.

وی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و افزود: نیروهای یگان حفاظت جنوب کرمان به گشت زنی های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

امیرافضلی ضمن هشدار به سودجویان و تخریب کنندگان عرصه های منابع طبیعی از مردم خواست برای جلوگیری از هرگونه تعرض به عرصه های مرتعی همکاری کنند و افزود: مردم طبیعت دوست می توانند در تماس با شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تخریب عرصه های مرتعی و جنگلی جنوب کرمان را به هیچ کس نمی دهیم

اجازه تخریب عرصه های مرتعی و جنگلی جنوب کرمان را به هیچ کس نمی دهیم