مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-24اجتماعي

رقابت 8752 داوطلب کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از رقابت 8752 داوطلب کنکور سراسری در استان خبر داد و گفت: این رقابت ها از تاریخ 9 تیرماه جاری در استان آغاز و تا 11 تیرماه ادامه پیدا می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از رقابت 8752 داوطلب کنکور سراسری در استان خبر داد و گفت: این رقابت ها از تاریخ 9 تیرماه جاری در استان آغاز و تا 11 تیرماه ادامه پیدا می کند.

فرحناز قائدامینی دوم تیرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنکور سراسری 1400 از 9 تیرماه با رقابت 8752 داوطلب در استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد حوزه های برگزاری آزمون کنکور سراسری برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کنکور سراسری 1400 در هفت شهرستان بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، خانمیرزا و لردگان در 64 حوزه امتحانی توسط اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین مسئولیت برگزاری کنکور سراسری در شهرستان های شهرکرد، فارسان و سامان بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

قائدامینی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون کنکور سراسری از صبح چهارشنبه 9 تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز می شود، عنوان کرد: این آزمون در صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 8752 داوطلب کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

رقابت 8752 داوطلب کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری