مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-24اقتصادي

مدیریت مصرف تقاضا مساوی راه اندازی نیروگاه مجازی تولید برق در کشور


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: مدیریت مصرف تقاضا همانند سرمایه گذاری کلان برای راه اندازی نیروگاه مجازی تولید برق در کشور است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: مدیریت مصرف تقاضا همانند سرمایه گذاری کلان برای راه اندازی نیروگاه مجازی تولید برق در کشور است.

علی خلجی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا (منطقه زنجان)، به مناسبت هفته مدیریت مصرف برق، با بیان اینکه انرژی نعمتی ارزشمند است، اظهار کرد: خوشبختانه نفوذپذیری انرژی در کشور بالا است، به طوری که همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور برق دارد و برای تداوم این برق رسانی نیازمند مدیریت مصرف از جانب بخش تقاضا هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال با کمبود تولید برق نسبت به افزایش مصرف در کشور مواجه هستیم، افزود: افزایش مصرف سالانه در همه جهان کمتر از پنج درصد است و این میانگین در کشور ایران نیز در سال های گذشته همین گونه بود ولی امسال رشد مصرف 20 درصد افزایش یافت که این رشد ناگهانی هر کشوری را با مشکل مواجه می کند.

این مسئول در رابطه با دلایل افزایش مصرف برق در سال جاری، ادامه داد: با توجه به شروع زودهنگام گرما در کشور، استفاده از دستگاه های سرمایشی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف تقاضا مساوی راه اندازی نیروگاه مجازی تولید برق در کشور

مدیریت مصرف تقاضا مساوی راه اندازی نیروگاه مجازی تولید برق در کشور