مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-24سياسي

حل مشکلات اقتصادی اولویت جبهه انقلاب است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است ولی بحث فرهنگ را فراموش نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله رضازاده چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران، ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات اظهار کرد: شاید پس از سوم خرداد سال 1361 این جمله معروف خرمشهر را خدا آزاد کرد این بار باید گفت که انقلاب را ولی و امتش آزاد کردند.

وی افزود: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نبود در 28 خرداد ماه چه اتفاقی می افتاد و باید دست مریزاد به این ملت هوشمند، هوشیار و بیدار گفت که به ندای رهبری لبیک گفت و پا به پای این انقلاب آمد.

رضازاده تصریح کرد: از تک تک مردم ایران تشکر می کنیم، امت عزیزی که در همه سختی ها پای کار بودند و این بار نوبت انقلاب و انقلابیون است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه این بار جریان انقلاب به یک هوشمندی رسید، یادآور شد: این مسیر ادامه پیدا کرد تا اینکه به انتخابات 28 خرداد ماه 1400 رسیدیم و جبهه انقلاب نفس و جان گرفت.

این مسئول افزود: بنده معتقدم کار جبهه انقلاب از این به بعد جدی تر و ویژه تر خواهد بود، امروز مردم یک امیدی را به دولت انقلابی سیزدهم بستند که نباید به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات اقتصادی اولویت جبهه انقلاب است

حل مشکلات اقتصادی اولویت جبهه انقلاب است