مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-24اقتصادي

تصمیمات خلق الساعه ضررهای بسیاری به تولید می زند و کسی پاسخگو نیست


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: قانون فضای کسب و کار می گوید هر جا تصمیم دولت ذی نفعان تولید را تحت الشعاع قرار می دهد، - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: قانون فضای کسب و کار می گوید هر جا تصمیم دولت ذی نفعان تولید را تحت الشعاع قرار می دهد، باید با آنها مشورت کند اما دولت یک شبه نرخ ارز را تغییر می دهد و یا تصمیمات خلق الساعه دیگری می گیرد که ضررهای بسیاری به کشور و تولید می زند اما کسی پاسخگو نیست.

سیدمهدی طبیب زاده شامگاه دوم تیرماه در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: در دستگاه قضایی استان کرمان در راستای حمایت از تولید، هر دوشنبه جلسه داریم و نظرات اتاق گرفته می شود و حمایت قاطع رییس کل دادگستری و دادستان را از تولید می بینیم که اقدامات این نهاد موجبات جلوگیری از تعطیلی برخی واحدها را فراهم آورده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات مُسکن است و باید برای حمایت از تولید کار اساسی بشود، افزود: قوانین ضمانت اجرایی ندارد و حتی نظارتی بر اجرای قوانین صورت نمی گیرد.

طبیب زاده تصریح کرد: باید به این بپردازیم چرا این همه قانون برای حمایت از تولید تصویب شده و تاکید مقام مظم رهبری را برای پشتیبانی از تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات خلق الساعه ضررهای بسیاری به تولید می زند و کسی پاسخگو نیست

تصمیمات خلق الساعه ضررهای بسیاری به تولید می زند و کسی پاسخگو نیست