مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-24ورزشي

برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم


رییس هیات تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری رقابت های تیراندازی جام سردار شهید سلیمانی در قم خبر داد.

- کریم حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دستورالعمل برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی جام سپهبد شهید سلیمانی صادر شده و این رقابت ها در هر دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این رقابت ها عنوان کرد: در این دوره از مسابقات حضور تیراندازان حرفه ای که سابقه حضور در مسابقات کشوری و لیگ های باشگاهی این رشته را دارند به تشخیص هیات تیراندازی بسیج ممنوع است و رقابت ها به شکل تیمی برگزار می شود و هر تیم متشکل از سه یا چهار تیراندازی خواهد بود.

مسوول هیات تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: ورودی برای هر تیم پانصد هزار ریال پیش بینی شده و ثبت نام ب شکل انفرادی با ورودی 150 هزار ریال انجام می پذیرد، ضمن اینکه نفرات شرکت کننده باید بالای 16 سال داشته باشند و حضور برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه ثبت نام تا امروز انجام می شود، خاطرنشان کرد: تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج می توانند به صورت تیم های سه تا چهار نفره که نام تیم مزین به نام شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم

برگزاری مسابقات تیراندازی جام شهید سلیمانی در قم