مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-24سياسي

مهم ترین مبانی فکری رهبر معظم انقلاب


معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: مبانی مختلفی در رفتار و تفکر رهبری حاکم است که مهم ترین آنها ضوابط دین اسلام و قانون اساسی است.

- ، مهدی فضایلی شامگاه چهارشنبه در برنامه گرامیداشت بسیج اساتید و ولادت امام رضا (ع) در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: تشکیل بسیج اساتید با نام شهید چمران گره خورده و متبرک شده و بسیج اساتید با تاسی به این شهید برنامه و اقدامات خود را برای تربیت انسان ها جهت گیری و رویکرد مشخصی را تعریف کنند.

وی در خصوص منطق مواجه رهبر معظم انقلاب با موضوعات مختلف که سوال بسیاری از افراد است، گفت: چند مبنا در رفتار و اعمال رهبر معظم انقلاب قابل اشاره است که شرع و احکام دین اسلامی اولین مبنا است و در واقع همه فعالیت ها باید در چهارچوب اسلام و انقلاب قرار گیرد.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: با مطالبه مردم نظام جمهوری اسلامی تشکیل و در قانون اساسی تصریح شده که باید بر اساس دین اسلام شکل گیرد، بنابراین دولت اسلامی باید اسلامی باشد که البته در نگاه رهبری تنها قوه مجریه را شامل نمی شود بلکه مجموعه نهادها وسازمان ها مخاطب آن هستند.

فاصله حکمران ها با ضوابط اسلامی وی با بیان اینکه کاستی ها ناشی از فاصله حکمران ها با ضوابط اسلامی است، گفت: مدیران بسیاری در دستگاه های اجرایی وجود دارند که تطابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مبانی فکری رهبر معظم انقلاب

مهم ترین مبانی فکری رهبر معظم انقلاب