مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-23سياسي

حل وفصل پرونده فرودگاه قم/پیمانکار می تواند ساخت را مجدد آغاز کند


رییس کل دادگستری قم بااشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر توقف اجرای حکم خلع ید پروژه فرودگاه گفت:پیمانکار می تواند با مراجعه به دادگستری و استانداری قم روند ساخت فرودگاه را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مظفری چهارشنبه شب در برنامه گفتگوی خبری سیمای نور با اشاره به پرونده قضایی فرودگاه قم گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از پروژه ساخته شده و قسمتی از آنکه برای گردشگری هست قابل بهره برداری است ما بررسی کردیم و مشخص شد این کار با توافق نامه ای با استانداران وقت انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اقدامات عمرانی و همچنین حضور مسئولین در کلنگ زنی این پروژه برای ما مشخص شد اقدامات پیمانکار غاصبانه نبوده است.

رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به صدور رأی خلع ید توسط دادگاه تجدیدنظر گفت: با توجه به نیت و اقدامات عمرانی پیمانکار نامه ای به رییس قوه قضاییه فرستادیم و استدلال خود را مطرح کردیم و رییس محترم قوه قضاییه نیز استدلال ما را درباره توقف اجرای حکم خلع ید پذیرفت.

وی افزود: به همین دلیل امروز هیچ مانعی برای ادامه ساخت فرودگاه از طرف پیمانکار وجود ندارد و پیمانکار سابق می تواند ساخت را ادامه دهد.

مظفری با اشاره به نگاه مثبت استاندار قم و حمایت های وی در حل و فصل این پرونده گفت: به پیمانکار و وکلای وی که سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل وفصل پرونده فرودگاه قم/پیمانکار می تواند ساخت را مجدد آغاز کند

حل وفصل پرونده فرودگاه قم/پیمانکار می تواند ساخت را مجدد آغاز کند