مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-23اقتصادي

همه واحدهای صنعتی استان زنجان دارای کنتور هوشمند هستند


مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: همه صنایع استان دارای کنتور هوشمند هستند و در این راستا از اول اردیبهشت سال جاری به طور ویژه پیک بار را راه اندازی شده است.

- ، علیرضا علیزاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش دما و کاهش بارندگی ها باعث افزایش مصرف برق شده است، گفت: در این میان تمام اقشار مختلف جامعه باید مصرف برق را مدیریت کنند تا شاهد خاموشی برق واحدهای تولیدی در استان نباشیم.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر همه صنایع استان دارای کنتور هوشمند هستند و در این راستا از اول اردیبهشت سال جاری به طور ویژه پیک بار را راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه میزان سقف مصرفی استان 530 مگاوات اعلام شده است، گفت: این استان از این رقم عبور کرده و 120 و 150 مگاوات برق کل بار مصرفی حوزه صنعتی استان زنجان را تشکیل می دهد.

علیزاده تاکید کرد: میزان 120 مگاوات برق به صنایع عمومی اختصاص دارد و طبق الزام هیات وزیران باید 30 درصد مصرف را کاهش می دادند که تا کنون 17 درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع اختصاصی این شرکت 150 مگاوات بار برق مصرفی دارند، افزود: برابر با مصوبه هیات وزیران باید 60 درصد تعدیلی می شد که تا کنون 16 درصد روند کاهشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واحدهای صنعتی استان زنجان دارای کنتور هوشمند هستند

همه واحدهای صنعتی استان زنجان دارای کنتور هوشمند هستند