مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 20:402021-06-23پزشكي

مصونیت طولانی در برابر کرونا با واکسن یا ابتلا به عفونت؟


در حالی که بسیاری از دولت ها در سراسر جهان در تلاش هستند، بسیاری از افراد را واکسینه کنند تا در برابر بیماری کووید-19 مصون باشند، بسیاری از طرفداران ضدواکسن تلاش می کنند تا افراد را از تزریق واکسن منصرف کنند و با حربه عدم مصونیت طولانی مدت واکسن ها نسبت .

- ایسنا/خراسان رضوی در حالی که بسیاری از دولت ها در سراسر جهان در تلاش هستند، بسیاری از افراد را واکسینه کنند تا در برابر بیماری کووید-19 مصون باشند، بسیاری از طرفداران ضدواکسن تلاش می کنند تا افراد را از تزریق واکسن منصرف کنند و با حربه عدم مصونیت طولانی مدت واکسن ها نسبت به ابتلا به بیماری پیش می روند.

اگرچه در بسیاری از کشورها که برنامه واکسیناسیون را اجرا می کنند میزان ابتلا کاهش یافته است اما ضدواکسن ها ادعا می کنند ماندگاری ایمنی واکسن گذراست.

به نقل از نیوز، مصونیت طبیعی حاصل شده از عفونت، همیشه بیشتر از مصونیت ناشی از واکسن هاست و فقط برای تعداد معدودی واکسن این مصونیت ایجاد شده 10 تا 15 سال طول می کشد اما آنتی بادی های طبیعی یک عمر (یا نزدیک به آن) به طول می انجامد وهرگز پاتوژنی وجود نداشته است که ایمنی مصنوعی آن از ایمنی طبیعی بهتر باشد.

کارشناسان امریکایی اظهار کردند: کمپین های آنلاین اطلاعات نادرست برای تضعیف اعتماد عمومی به واکسن های کووید افزایش یافته است و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصونیت طولانی در برابر کرونا با واکسن یا ابتلا به عفونت؟

مصونیت طولانی در برابر کرونا با واکسن یا ابتلا به عفونت؟