مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:552021-06-23سياسي

ضرورت شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای حل برخی سوالات


عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای گفت: ضرورت دارد نسبت به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب شناخت پیدا کنیم تا پاسخ برخی سوالات ذهنی درباره تصمیمات روشن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی فضائلی بعدازظهر امروز در جمع اساتید بسیجی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهید چمران اظهار داشت: شهید چمران الگویی تراز برای استادان است و می طلبد بسیج برنامه های خود را با جهت گیری و رویکرد مشخص و الگو گرفتن از شهید چمران تعریف و به پیش ببرد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ضرورت شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، گفت: چند مبنا در رفتار و افعال رهبر معظم انقلاب قابل اشاره است؛ اولین مبنا، مبنای شرع مقدس اسلامی است؛ لذا تلاش می شود تا حد ممکن اداره نظام به چهارچوب های اسلام نزدیک شود چرا که جهت گیری انقلاب اسلامی بر این مبنا است و همین یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها بوده است.

وی بیان داشت: دلیل اینکه پیش بینی شده فقیه اداره جامعه را در دست بگیرد همین مورد است زیرا جامعه باید طبق احکام اسلامی اداره شود.

فضائلی با اشاره به رویکرد تمدنی رهبر معظم انقلاب برای طی مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و نهایتا تمدن اسلامی نگاه آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای حل برخی سوالات

ضرورت شناخت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای حل برخی سوالات