مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:552021-06-23سياسي

خدمت به مردم رویکرد دولت سیزدهم است/ فقر و فساد کمر جامعه را خم کرده


رییس مرکز پژوهش های مجلس، خدمت به مردم را رویکرد دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با خودبرتربینی با ملت برخورد می کنند، - ایسنا/گیلان رییس مرکز پژوهش های مجلس، خدمت به مردم را رویکرد دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با خودبرتربینی با ملت برخورد می کنند، اما دولت سیزدهم آمده تا این تفکر برگرفته از اشرافیت طاغوتی را در هم بشکند و در خدمت مردم و جان نثار مردم باشد.

علیرضا زاکانی در جشن شکرانه حضور حماسی مردم در انتخابات که در رشت برگزار شد، دستاورد انتخابات 28 خرداد را بازگشت به اصل انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد آغاز یک تحول و دگرگونی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پرونده 2500 سال رژیم های جبار و فاسد را در طول تاریخ این کشور و ملت بست، افزود: انقلاب اسلامی به ملت رشید ایران آزادی عطا کرد و فرصتی به مردم داد تا از بردگی بیگانگان رهایی یابند و دیگر تحت سلطه آمریکا و انگلیس و عناصر منطقه ای آنان نباشند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را تجربه عدالت و معنویت و استقلال واقعی دانست و عنوان کرد: در پرتو انقلاب انسان هایی تقدیم جامعه بشری شدند که هر کدام الگوی شایسته و اسوه بی نظیری برای ادامه راه بشریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم رویکرد دولت سیزدهم است/ فقر و فساد کمر جامعه را خم کرده

خدمت به مردم رویکرد دولت سیزدهم است/ فقر و فساد کمر جامعه را خم کرده