مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:452021-06-23سياسي

پیام تسلیت ابوالفضل فاتح در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


مدیرعامل اسبق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو تن از خبرنگاران ایسنا و ایرنا، ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان، - مدیرعامل اسبق خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو تن از خبرنگاران ایسنا و ایرنا، ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان، هوشیاری مسئولان برای جلوگیری از چنین وقایعی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت ابوالفضل فاتح به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر پرواز آسمانی و غریبانه ی خانم مهشاد کریمی (خبرنگار گرانقدر ایسنا) و خانم ریحانه یاسینی (خبرنگار گرانقدر ایرنا) در حادثه ای جانگداز موجی از بهت و اندوه عمیق در فضای عمومی به ویژه در جامعه رسانه ای کشورمان پدید آورد.

این عزیزان خبرنگاران پر نشاط و سختکوشی بودند که نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت داشتند و به آگاهی مردم اهتمام می ورزیدند و در همین راه جوانی و جان عزیز خود را فدا کردند.

آنچه این اندوه را مضاعف می سازد، مظلومیت این جوانان بی ادعا است.

کیست که نداند خبرنگاران از مظلوم ترین اقشار مردمند، که بدون توقع و با کمترین امکانات، وجود عزیز خود را نثار آگاهی مردم و آبادی میهن کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ابوالفضل فاتح در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

پیام تسلیت ابوالفضل فاتح در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا