مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:352021-06-23سياسي

رییس دانشگاه علامه طباطبایی: درگذشت مهشاد کریمی داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان گذاشت


رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه ستاره های آسمانی دانشگاه علامه، هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان ، گفت: مهشاد کریمی که گام در راه حفاظت از آیات خدا گذرانده بود، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی: درگذشت مهشاد کریمی داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان گذاشت رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه "ستاره های آسمانی دانشگاه علامه، هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان"، گفت: مهشاد کریمی که گام در راه حفاظت از آیات خدا گذرانده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران فرهیخته دانش آموخته علامه گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ضایعه درگذشت خبرنگار ایرنا و همچنین مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، گفت: ستاره های آسمان دانشگاه علامه طباطبایی انسان های تلاشگر و ثمربخشی هستند که هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان پهنه این آسمان را درخشان تر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: مهشاد کریمی از جمله ستاره های دانشگاه علامه طباطبایی بود که بر وجه الله نورافشانند و نظر انداختند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: فقدان مهشاد کریمی خبرنگار حافظ محیط زیست که در حقیقت گام در راه حفاظت از آیات خدا گذارده بود، داغ عمیقی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علامه طباطبایی: درگذشت مهشاد کریمی داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان گذاشت

رییس دانشگاه علامه طباطبایی: درگذشت مهشاد کریمی داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان گذاشت