مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:252021-06-23سياسي

رییس کمیسیون عمران مجلس: با فوریت، علل حادثه اتوبوس خبرنگاران بررسی می کنیم


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار در این سانحه، تاکید کرد: ضمن تسلیت به جامعه خبرنگاری کشور، - رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار در این سانحه، تاکید کرد: ضمن تسلیت به جامعه خبرنگاری کشور، بررسی علل این حادثه به فوریت در دستور کار ‎کمیسیون عمران قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: درگذشت ناگوار خانم ها کریمی و یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا و مصدوم شدن جمعی ازخبرنگاران در حادثه تصادف در حین ماموریت آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم خاطر همه گردید.

ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان و جامعه خبرنگاری کشور، بررسی علل این حادثه به فوریت در دستور کار ‎کمیسیون عمران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ساعت 18 روز گذشته حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده ارومیه - نقده رخ داد و منجر به درگذشت مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مصدومیت سایر مسافران شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون عمران مجلس: با فوریت، علل حادثه اتوبوس خبرنگاران بررسی می کنیم

رییس کمیسیون عمران مجلس: با فوریت، علل حادثه اتوبوس خبرنگاران بررسی می کنیم