مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:252021-06-23بين الملل

آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می تواند ظرف یک روز به تحریم ها خاتمه بدهد چیست؟!، گفت: باید به همه خواسته های آمریکا بی کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و بازگشت آمریکا و ایران به تعهدات هسته ای خود، بازهم صدها تحریم ایالات متحده علیه ایران همچنان باقی خواهد ماند! بلینکن در اظهارات دیگری تاکید می کند که برای توافق با ایران، این کشور باید صنایع موشکی خود را متوقف کند و به حضورش در منطقه خاتمه بدهد و .

ده ها نمونه دیگر از این دست.

خُب به وضوح و بدون کمترین تردید می توان فهمید که منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می تواند ظرف یک روز به تحریم ها خاتمه بدهد چیست؟! باید به همه خواسته های آمریکا بی کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم.

مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را - نستجیر بالله- به عنوان کنیز - که تصورش هم چندش آور و نشانه اوج بی غیرتی است- در اختیار داعشی ها قرار بدهیم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!

آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!