مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:002021-06-23اقتصادي

یاوران تولید به توانمندی بخش کشاورزی کمک کرده اند


یاوران تولید و اجرای طرح نظام نوین ترویج و آموزش کشاورزی به تقویت و توسعه این بخش کمکی جدی کرده اند.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: یاوران تولید و اجرای طرح نظام نوین ترویج و آموزش کشاورزی به تقویت و توسعه این بخش کمکی جدی کرده اند.

کامبیز بازرگان دوم تیرماه در جریان افتتاح اولین ایستگاه ملی تحقیقات سیب زمینی در اردبیل اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی متولی اصلی در شناسایی چالش های پیش روی تولید کشاورزی است که در رفع این چالش ها سعی بر پاسخگویی درست و حل معضلات و نارسایی هاست.

وی به موضوع به زراعی و مسئله آموزش و ترویج بخش کشاورزی و همراهی زارعین در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیش از 20 مؤسسه، پژوهشکده و مرکز فنی، 34 مرکز تحقیقات کشاورزی و بیش از 340 ایستگاه تحقیقات کشاورزی در سراسر کشور سعی داریم تا به هموطنان خدمات مطلوب و مناسبی را ارائه کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استفاده از ظرفیت ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی را در این زمینه بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رویکرد اصلی توجه به این دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی است تا زمینه کاربردی و استفاده بهره برداران را از شرایط به وجود آمده فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوران تولید به توانمندی بخش کشاورزی کمک کرده اند

یاوران تولید به توانمندی بخش کشاورزی کمک کرده اند